EasySaver 4G VoLTE Handleidingen en Veelgestelde Vragen

Op zoek naar hulp bij het instellen of gebruiken van je EasySaver 4G VoLTE? Hier vind je stap-voor-stap handleidingen en antwoorden op de meest gestelde vragen over de EasySaver 4G VoLTE. 

Meest gestelde vragen over de EasySaver 4G VoLTE

Kan ik iedere simkaart gebruiken in de EasySaver?

De EasySaver is simlockvrij dus je kunt een simkaart gebruiken van een provider naar keuze. Wij adviseren te kiezen voor een sim-only abonnement met alleen belminuten. Dit is het goedkoopste (je hebt geen data nodig om te kunnen bellen) en je hoeft niet te letten op het beltegoed zoals bij een prepaid kaart.

Ik heb de simkaart geplaatst maar ik krijg geen verbinding, wat nu?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor je geen verbinding krijgt met het netwerk. Hieronder de meest voorkomende problemen:

  • Heb je het juiste formaat simkaart gebruikt? Je hebt het grootste formaat nodig in de EasySaver.
  • Is de simkaart geactiveerd? Als je een nieuwe simkaart gebruikt kan het zijn dat je deze eerst dient te activeren. 
  • Is het schuifje van de simkaarthouder vergrendeld? Wanneer je de simkaart in de houder plaatst en dichtdrukt, dien je deze te vergrendelen door de houder naar links te schuiven. Zie onderstaande handleiding voor nadere uitleg hierover.
  • Het kan zijn dat je de EasySaver dient te verplaatsen. Niet in ieder gebouw is het bereik even goed, het verplaatsen van de EasySaver kan zorgen voor een (betere) verbinding.

Kan ik de EasySaver ook gebruiken in het buitenland?

De EasySaver is simlockvrij, je kunt deze dus in ieder land gebruiken. 

Welke telefoons zijn geschikt om te gebruiken met de EasySaver?

Je kunt de EasySaver gebruiken met iedere huistelefoon zowel met een bedrade hoorn als met een draadloze DECT set.

HandleidingEasySaver 4G VoLTE


Ons aanbod EasySavers en combisets


Sorteer op: